Портфоліо


Назва навчальної теми


Історія Жашківщини

Навчальна тема
Історія рідного краю

Вік учнів, клас
12-13,7клас

Стислий опис проекту
Учні 7 класу взявши на себе роль дослідників обирають тему, яка їх зацікавила. Кожна групка дітей підбирає цікаву інформацію, історичні довідки, та головним є що має бути зроблене опитування та висновок по всьому проекту. Використовуючи зібрану інформацію учні вивчають історію свого краю.


Навчальні цілі
Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння визначати та аналiзувати історію рідного краю,виховання в учнів патріотичних почуттів.
Очікувані результати
Учні мають навчитися досліджувати історичний матеріал. При створенні презентації, публікації продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень,робити висновки.



Опис оцінювання
На початку навчального проекту
  • ознайомлення учнів з учительською презентацію, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
  • обговорення проведених досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання,  пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
  • захист власних проектів, оцінювання створеної презентаціїоцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схемуЗ-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем.  Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження  в бібліотеках,  відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його,  планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з  рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють  у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення  матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном.

Відомості про автора
Ім'я, прізвище 
Супрун Валентина Леонідівна
Фах, навчальний предмет
фах: вчитель української мови,літератури та історії
 навчальний предмет:  історія та правознавство
Навчальний заклад
Жашківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 ім. І.М.Ляшенка
Місто\село, район, область
м.Жашків, Черкалька область
Контактні дані
Suprunvaly1974@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
10- 20серпня 2012 року
Місце проведення тренінгу
м.Жашків ЗОШ№3
Тренери
Рогівська Ольга Юр'ївна

Немає коментарів:

Дописати коментар